Lapsuuden muistoja

Kun minä olin pieni lapsi, 3 kuukauden ikäinen, niin minun mamma ja pappa ottivat minut heille omaksi lapsekseen.

Pappa oli töissä Tielaitoksella. Me pääsimme välillä mukaankin.

Meidän pappa kuoli vuonna 1981. Olin myös hautajaisissa.

Sitten minä jäin mamman kanssa kahdestaan asumaan, kunnes muutin pois, lähelle.

Meillä oli perunapelto, omenapuu ja marjapensaita.

Ajoin nurmikoita ja mamma antoi karkkirahaa 30-40 markkaa.

Minä kävin Pöytyän kirkolla rippikoulun.

Kommentit

Kirjoittanut Lukija
14.1.2021 klo 19:23
Kiinnostavaa oman elämän kuvausta. Jatka vain kirjoittamista, jos tykkäät siitä!
Kirjoittanut pastilli
8.5.2021 klo 15:54
Ihan kiva juttu
Kirjoittanut rotta - roosa
23.6.2021 klo 20:23
Minäkin tykkään marjoista. Itse tykkään myös napostella karkkia.
Kirjoittanut Kukkanen
5.10.2021 klo 18:22
Koska saadaan taas lukea blogikirjoituksiasi Petri?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.