Olet tässä:
 

Tulen hyvälle tuulelle kehuista

Minä tein tänään yhden kukkalaatikon ihan itse. Hoitaja oli mua vähän auttamassa. Ja se oli todella kivaa.

Sitten otettiin kaksi valokuvaa minusta. Minä laitoin ne laudat kiinni ruuveilla. Ja minä porasin itse ne kiinni. Oli tosi kiva käyttää sitä konetta.

Sitten mua on kehuttu aika paljon. Sitten minä tulin hyvälle tuulelle, kun joku kehui toista henkilöä.

Minä oon ollut muutenkin pitkän aikaa virkeä ja hyväntuulinen. Vaikka en ole päässytkään töihin.

 

Kommentit
Kirjoittanut Kati
Onpas hienoja kukkalaatikoita! Olet taitava!
Kirjoittanut Outi
Vaude miten hienot kukkalaatikot! Olet todella taitava!
Kirjoittanut Sini
Kiva kuulla, että olet ollut virkeä ja hyvällä mielellä vaiket olekaan päässyt töihin. Olet kuitenkin saanut tehdä muita mukavia asioita ja oppinut uusia taitoja. Mukavaa kesän odotusta sinulle!
Kirjoittanut Sanna
Hienoa Petri! Kun jatkat samaan malliin ja nautit elämässä pienistäkin ilon hetkistä, on tulevaisuutesi varmasti valoisa! Olet hieno ja taitava mies!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.