Tulen hyvälle tuulelle kehuista

Minä tein tänään yhden kukkalaatikon ihan itse. Hoitaja oli mua vähän auttamassa. Ja se oli todella kivaa.

Sitten otettiin kaksi valokuvaa minusta. Minä laitoin ne laudat kiinni ruuveilla. Ja minä porasin itse ne kiinni. Oli tosi kiva käyttää sitä konetta.

Sitten mua on kehuttu aika paljon. Sitten minä tulin hyvälle tuulelle, kun joku kehui toista henkilöä.

Minä oon ollut muutenkin pitkän aikaa virkeä ja hyväntuulinen. Vaikka en ole päässytkään töihin.

 

Kommentit

Kirjoittanut Kati
14.5.2020 klo 15:30
Onpas hienoja kukkalaatikoita! Olet taitava!
Kirjoittanut Outi
18.5.2020 klo 15:59
Vaude miten hienot kukkalaatikot! Olet todella taitava!
Kirjoittanut Sini
19.5.2020 klo 10:26
Kiva kuulla, että olet ollut virkeä ja hyvällä mielellä vaiket olekaan päässyt töihin. Olet kuitenkin saanut tehdä muita mukavia asioita ja oppinut uusia taitoja. Mukavaa kesän odotusta sinulle!
Kirjoittanut Sanna
19.5.2020 klo 21:19
Hienoa Petri! Kun jatkat samaan malliin ja nautit elämässä pienistäkin ilon hetkistä, on tulevaisuutesi varmasti valoisa! Olet hieno ja taitava mies!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.