Tulin tänään tosi iloiseksi

Minä tulin tänään yhdestä asiasta tosi iloiseksi. Minä pääsen lopultakin töihin. Kyllä minä olen sitä odottanut.

Minä kuuntelen musaa tietokoneella juuri tällä hetkellä.

Minä tykkään olla täällä Paimiossa juuri nyt, koska täällä on tosi turvallista olla ja tämä on ihan tosiasia. Välillä minä lepään ja sitten kuuntelen Radio Novaa.

Minä tykkään saunoa. Siellä saa sitten rentoutua, se on tosi kivaa.

Minulla on oma kahvinkeitin. Pidän siitä aika paljon.

Minulla on myös Vichyä. Tykkään siitä myös tosi paljon.

Minä pidän myös toisiin yhteyttä.

Se on tosi hyvä asia, että pidät ystäviin yhteyttä.

Pitäkää huolta itsestänne.

Kommentit

Kirjoittanut Emmi
5.9.2023 klo 22:25
Mukavaa alkanutta syksyä sinulle

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.