HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Verneri.net » Selko » Possun kanssa tallillaPossun kanssa tallilla – Selkosivut
Olet tässä:
Possun kanssa tallilla
Kuvissa on Porsse. Kutsutaan nimellä Possu.
Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana Possu!
Kirjoittanut Kirjoittanut Ville
Kaapo-hevonen on kivaa seuraa Eppu sulle. Koska tulee kuva, jossa on Rukkan siniset sadehuosut päällä? T. Ville
Kirjoittanut Ville Lehtonen
Possu on hyvä hevonen. Koska ottaa kuvan Rukka-sadehuosut päällä? T. Ville