Käsitöitä ja flunssaa

Heippa kaikille lukijoille!

Nyt on ollut pitkä aika, kun olen täällä viimeksi kirjoitellut.

Kesällä olin ensimmäistä kertaa kunnon palkkatyössä, mikä tuntui itsestä tosi hyvältä.

Elokuussa alkoi toinen opiskeluvuoteni ja olin vielä viikon tuuraamassa kesälomapaikassa.

Olen aloittanut nyt virkkaamaan erilaisia käsitöitä. Jos olet kiinnostunut, niin löydät minut Instagramista nimellä Made By Sari M (@bysarim_).

Tuon tilin takaa löydät minun tekemiäni käsitöitä.

Tämä viikko on kulunut kotona flunssan kourissa ja nyt alkaa helpottamaan. Viimeksi olen ollut kunnolla kipeänä viime vuoden joulukuussa.

Oikein hyvää viikkoa kaikille!

Terveisin, Sari

Kommentit

Kirjoittanut Poika
25.11.2021 klo 06:17
Moi Sari. Tykkäätkö käyttää rannekelloa?
Kirjoittanut Henna Koskela
11.1.2022 klo 21:50
Mitä käsitöitä teet?
Kirjoittanut Tana84
23.4.2022 klo 23:07
Ootko pipoa virkannut?
Kirjoittanut Eeva
6.3.2024 klo 13:10
Mukavaa kevättä sinulle Sari

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.