Olet tässä:
 

Tasa-arvoinen liikunta

Onko liikunta tasa-arvoista, jos toisia suositaan asioissa?

Minun mielestä pitää ottaa jokainen yksilönä huomioon. Eikä katsoa historiaa. Jokainen oppii virheistä ja jokaiselle on annettava myös mahdollisuus.

Laskin tässä, että itse olen ollut Special Olympics -hommassa mukana jo 17 vuotta vuosina 2006-2023.

Olen pistänyt merkille, että joitain ihmisiä suositaan ja käytöksessäkin sen huomaan myös.

Tasa-arvoinen liikunta kuuluu minusta kaikille. Olkoon se millä tahansa tasolla. Jokaiselle pitää antaa se sama kohtelu liikunnan parissa.

Jokaiselle on minun mielestäni joku vahvuus liikunnassa ja toiset ovat parempia joissakin asioissa kuin toiset.

Mutta tasa-arvoinen liikunta kuuluu ihan jokaiselle sekä etenkin ne käytöstavat.

Kirjoittaja: Esa Peltonen

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Tärkeä kirjoitus!
Kirjoittanut Uimari tyttö
Hyvä Esa, oon huomannut ton ihan saman. Osa valmentajista vaan suosii joitain urheilijoita enemmän kuin muita. Ei sen niin pitäisi olla.
Kirjoittanut Emmi
Loistavaa työtä Esa puhut tärkeistä asioista
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.