Olet tässä:
 

Taulu taiderahalla

Tässä on taulu, jonka tein, kun sain taidetarvikkeita ja kankaita taiderahalla.

Tämä on ensin piirretty ja maalattu osissa, kun oli samaan aikaan 3 työtä kesken.

Aina kun paletista oli loppumassa maalit, niin laitoin tähän.

Kommentit
Kirjoittanut Ninnu
Olen laittanut tuon seinälle. Nykyään saa sellaisia koukkuja, mitkä vaan painetaan seinään. Tänään tein ruokaa ja miehelle pizzaa. Ompelin myös ja nyt kahvia. Hyasintti kukoistaa ja suklaata herkuteltu myös.
Kirjoittanut Jenni
Upeat värit!
Kirjoittanut KAS!
Ninnu onkin todella hyvä värien kanssa!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.