Tilkkuompelu on kivaa
Vanha Muumi-tyynyliina saa uuden käyttötarkoituksen.
Ensin piti tehdä lokerikko. Mutta teenkin Lego-peiton ystävän lapselle.
Mulla on vaaleanpunaista Muumi-kangasta. Tasaan sen samankokoisiksi neliöiksi.
Tilkkuompelu on kivaa!

Vanha Muumi-tyynyliina saa uuden käyttötarkoituksen.
Ensin piti tehdä lokerikko. Mutta teenkin Lego-peiton ystävän lapselle.
Mulla on vaaleanpunaista Muumi-kangasta. Tasaan sen samankokoisiksi neliöiksi.
Tilkkuompelu on kivaa!
