Totti: Nalle Puh, Ystävää etsimässä -elokuvan arvostelu

Nalle Puh, Ystävää etsimässä on Disneyn animaatioelokuva vuodelta 1997.
Elokuva alkaa siitä, kun Nalle Puh ja Risto Reipas viettävät kesän vimeistä päivää yhdessä. Risto kertoo Puhille, että he ovat aina yhdessä.
Seuraavan päivän aamuna Puh huomaa talonsa edessä hunajapurkin ja kirjeen Ristolta. Kirjeessä Risto kertoo lähtevänsä pois. Puh ja ystävät lähtevät etsimään Risto Reipasta. Matka on vaarallinen ja vaikea.
Minä tykkäsin siitä, kun Nalle Puh ja Risto Reipas laulavat yhdessä. Pidin myös siitä, miten kauniisti elokuva on tehty ja animoitu.
Minun lempihahmoni ovat Nalle Puh, Tiikeri ja Nasu.
Minun mielestäni Nalle Puh on sympaattinen hahmo, koska se on niin ihana ja syö hunajaa.
Tiikeri on hauska, kun se pomppii. Tiikeri pomppii myös Puhin ja Kanin päälle.
Nasu on Nalle Puhin paras kaveri. Nasu on tosi söpö, koska se on vähän arka ja pelokas.
Kani on tosi mukava ja sympaattinen hahmo, vaikka hän komentaa muita.
Ihaa on sympaattinen hahmo, koska se on surullinen. Ihaan häntä aina tippuu tai häviää johonkin.
Minä suosittelen kaikkia katsomaan tämän elokuvan.
Kirjoittanut: Totti