Olet tässä:
 

Tuomas: Saksan opiskelu sujuu hyvin

Moi

Mä oon Tuomas.

Mulla on mennyt Saksan opiskelu hyvin ja mä oon oppinut tosi hyvin saksaa. Mutta en vielä tarpeeksi, että mä pääsen muuttamaan Saksaan. Tarkemmin sanottuna Grafingiin.

Grafing on iso kylä Münschenin lähellä. Mulla asuu siellä sukulaisia isän puolelta. Mun isän täti asuu siellä miehensä kanssa. Ja mun pikkuserkkuja ja yksi serkku asuu siellä.

Siksi mä haluan oppia puhumaan saksaa, että mä pystyn puhumaan mun sukulaisten kanssa.

Kirjoittaja: Tuomas