Olet tässä:
 

Uusi laite Särkänniemeen

Särkänniemeen tulee ensi kesänä Konect. Se näyttäisi tulevan sille paikalle, missä Trombi oli ennen.

Trombi oli periaatteessa vielä hurjempi kuin Tornado. Trombi vielä kallisti ”vaunun” niin, että siinä oltiin masullaan.

Konectissa mitä todennäköisimmin istutaan normaalisti.

Tarkemmat tiedot löydät Särkänniemen sivuilta: sarkanniemi.fi

Kuva: Kuvakaappaus Särkänniemen sivuilta

Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.