Veli-Pekka: Napapiirin sankarit 4 -elokuvan arvostelu
Napapiirin sankarit 4 on suomalainen elokuva vuodelta 2022.
Näyttelijät edellisestä osasta jatkavat nelososassa. Kolme mieshahmoa yrittää löytää syntymäpäiväjuhliin tofua. Heidän vihollisensa yrittää estää heitä saamasta tofua kieltäytymällä myymästä sitä. He päätyvät etsimään tofua ympäri Lappia.
Mun mielestä elokuva on hyvä. Se on joissain kohdissa hauska. Hauskimpia olivat kolmen päähenkilön kaverit.
Leffassa ei ole mitään huonoa, mutta pidin kolmososasta enemmän.
Suosittelen elokuvaa, vaikka ei olisi katsonut aikaisempia osia.
Kirjoittaja: Veli-Pekka