Vesivärihommaa
Aamulla yksi vesivärityö tuli tehtyä valmiiksi.
Sitten etsin hiusten ajokoneeseen laturia. Löytyi lopulta.
Huilailua ja pyykkejä kaappiin.
Mietin mitä teen tänään. Taidan tehdä rahkaa. Eli kauppaan ja jospa käyn kirpputorilla.

Aamulla yksi vesivärityö tuli tehtyä valmiiksi.
Sitten etsin hiusten ajokoneeseen laturia. Löytyi lopulta.
Huilailua ja pyykkejä kaappiin.
Mietin mitä teen tänään. Taidan tehdä rahkaa. Eli kauppaan ja jospa käyn kirpputorilla.
