Kavereita kirjeenvaihdosta

Kumppanin tai kaverin löytäminen ei ole aina helppoa.

Lue Minna Kokon tarina.

Ilmoitus Vernerissä ja Leijassa

Minna Kokko

Lieksassa asuva Minna Kokko etsii seurustelukumppania kirjeenvaihtopalstan kautta. Hänellä on ilmoitus selkolehti Leijassa ja Vernerissä.

Verneri ja Leija tekevät yhteistyötä, joten sama kirjeenvaihtoilmoitus voidaan helposti julkaista
molempien kirjeenvaihtopalstalla.

“Etsin itselleni reipasta ja huumorintajuista kaveria”,
Minna kertoo.

Minnalla on paljon harrastuksia. Hän lenkkeilee, matkustelee ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Silti hän on yksinäinen.

“Yksinäisyys on ollut välillä vaikeaa. Kun ei ole löytynyt kunnon
seurustelukaveria.”

Yhdessä lenkille ja kahville

Minna Kokko on etsinyt kumppania kirjeenvaihtopalstan
kautta aiemminkin.

“Yhden seurustelukaverin olen löytänyt palstan kautta.”

Seurustelukaveri asui kuitenkin kaukana ja tapaaminen oli vaikeaa. Siksi suhde ei kestänyt kauan.

Nyt Minna etsii kumppania läheltä kotiaan Pohjois-Karjalasta.

“Haluaisin käydä yhdessä lenkkeilemässä, ulkona syömässä ja kahvilla”, Minna luettelee.

Kaverin kanssa voi soitella

Kirjeenvaihtopalstalla voi etsiä myös kaveria.

Myös Minna on etsinyt ja löytänyt palstalta kavereita:

“Ihan vaan tekstailtu ollaan. Ja soiteltu. Onneksi on puhelimet keksitty, että voi jutella.”

Ilmoituksen kirjeenvaihtopalstalle voi lähettää kirjeenä tai sähköpostilla.

Ilmoituksiin voi vastata sähköpostilla tai lähettämällä kirjeen.

Vernerissä kirjeet lähetetään ensin Vernerille, josta
ne postitetaan edelleen ilmoittajalle.

Leijassa kirjeen voi lähettää suoraan ilmoittajan antamaan osoitteeseen.

Teksti: Jenni Sipilä ja Jaana Teräväinen, 2021

Pääset kirjeenvaihtopalstalle tästä linkistä