Runojuttu
On tää tuttu mun runojuttu.
Kesällä palttoo päällä kun vaan taivaltaa
tai sitten tee tai kahvipaita,
yli vaan aidasta matalalta,
hyppaa eiku hyppää kesään lämpöiseen
joskus voi sataa kesälläkin,
silloin käännän toisinpäin takin.
Nimimerkki: mr molskis
Runojuttu
Runojuttu, onko se tuttu? Harrastaako Kerttu runoja?
Sanoja on helppo punoa. Näin niitä sanoja vaan löytyy:
Talventaikaa, lunta, tuuli se vaan, raikaa.
Vastaus:
Minäkin pidän runoista. En itse kirjoita runoja, mutta tykkään lukea muiden runoja.
Jos haluat, voit lähettää Verneriin itse kirjoittamiasi runoja julkaistavaksi. Vernerin Omat tarinat -nimisessä osiossa on Runot-niminen sivu, jossa runot julkaistaan. Samalla sivulla on myös ohjeet, miten runoja lähetetään.