Alapesu
Minä haluaisin saada ohjeita alapesujuttuihin. Minä pesen esinahan alta, silti esinahka haisee pahalle pissille.
Vastaus:
Pese penis kerran päivässä. Et tarvitse saippuaa, vaan pelkkä vesi riittää.
Tässä sinulle ohje peniksen pesuun:
- Vedä esinahka kokonaan taakse.
- Suihkuta terska ja esinahka vedellä.
- Poista hellästi ja huolellisesti kaikki lika.
- Pesun jälkeen taputtele pyyhkeellä terska ja esinahan alue kuivaksi.
- Vedä esinahka takaisin.
Kun käyt pissalla, kuivaa vessapaperilla pissatipat pois. Kun kuivaat, vedä esinahka taakse.