Alasti yhteisissä tiloissa
Haluan olla asuntolassa pelkät alushousut jalassa tai kokonaan alasti yhteisissä tiloissa. Hoitajat ovat kuitenkin kieltäneet sen.
Miksi omassa kodissa ei saa olla alasti?
Eihän se ole minun vika, jos joku katselee minua, kun olen alushousut jalassa tai alasti. Sitä paitsi haluaisin, että naiset näkevät minun pippelin.
Vastaus:
Hei
Asuntolan yhteiset tilat kuuluvat kaikille asukkaille. Yhteisissä tiloissa on sääntöjä, joita asukkaiden pitää noudattaa. Yhteisissä tiloissa kaikilla pitää olla päällä vaatteet, ainakin paita ja shortsit.
Muista asukkaista on noloa ja hämmentävää, jos liikut yhteisissä tiloissa pippeli paljaana tai pelkissä alushousuissa.
Voit olla alasti yksityisessä paikassa. Asuntolassa yksityinen paikka on oma huoneesi. Jos olet omassa huoneessa alasti, huoneen oven ja verhojen pitää olla suljettuna.
Naiset eivät tahdo nähdä pippeliäsi. He hämmentyvät ja suuttuvat, jos esittelet itseäsi alasti.
Haluatko, että naiset huomaavat sinut? Keksin silloin jotain muuta. Keksi jotain sellaista, jolla saat naiset iloiseksi ja hymyilemään.