Olet tässä:
 

Anaaliseksi ja kondomi

Voiko anaaliseksiä harrastaa ilman kondomia? Onko se turvallista?

Vastaus

Hei

Seksitaudit tarttuvat myös anaaliseksissä. Lisäksi peräaukossa on bakteereja, jotka voivat tarttua.

Siksi anaaliseksissä kannattaa käyttää kondomia. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja bakteereilta.

Anaaliseksissä pitää käyttää myös liukuvoidetta. Liukuvoide ja kondomi suojaavat peräaukon herkkää ihoa.

Peseytyminen on tärkeää ennen ja jälkeen anaaliseksin. 

Peniksen voi pestä anaaliseksin jälkeen vedellä ja saippualla.