Anaaliseksi

Mitä anaaliseksi on?

Vastaus

Hei

Anaaliseksissä mies liikuttelee penistään naisen tai miehen peräaukossa eli anaalissa.

Anaaliseksiin kannattaa valmistautua etukäteen. Kummankin osapuolen pitää peseytyä huolellisesti.

Anaaliseksissä kannattaa käyttää liukuvoidetta. Muuten anaaliseksi voi sattua ja aiheuttaa haavoja.

Anaaliseksi kannattaa aloittaa rauhallisesti ja varovasti. Jos jännittää, anaaliseksi voi sattua.

Ehkäisy on tärkeää myös anaaliseksissa. Sukupuolitaudit tarttuvat myös anaaliseksissä.

Kaikki eivät pidä anaaliseksistä. Ja kaikilla on oikeus kieltäytyä siitä. Kokeile anaaliseksiä vain jos itse haluat.