Ärsyttää peniksen koko

Mua ärsyttää todella paljon, kun mulla on pieni ja ohut penis. Haluaisin isomman ja paksumman peniksen, mitä se nyt on. Se on herneen kokoinen.

Onkohan Suomessa peniksen leikkauksia tai muuta keinoa?

Vastaus:

Hei

Miehillä on erinäköisiä ja erikokoisia peniksiä. Ja naisilla on erinäköisiä ja erikokoisia emättimiä.

Peniksen tai emättimen koko vaikuttaa vain vähän siihen, millaista seksi on.

Hyvä seksi syntyy monista asioista, kuten

  • kumppanien vuorovaikutuksesta
  • sopivien yhdyntäasentojen löytämisestä
  • ihanasta esileikistä.

Penis kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Peniksen kokoon ei voi itse vaikuttaa.

Peniksen kokoon ei voi vaikuttaa leikkauksella tai pumpuilla. Ne voivat olla jopa vaarallisia.