E-pillerit
Ei kondimia ole pakko käyttää, jos ei halua lapsia. Voihan syödä e-pillereitä.
Vastaus:
Ehkäisymenetelmiä on monia. On hyvä käydä juttelemassa lääkärin kanssa eri vaihtoehdoista. E-pillereitä ei voi saada ilman, että käy lääkärillä. Samalla voi jutella muista vaihtoehdoista.
Kondomi on ainoa ehkäisyväline, joka suojaa seksitaudeilta. Jos kumppani on uusi, kannattaa suhteen alussa käyttää kondomia.