Anaaliseksi ja kondomi
Voiko anaaliseksiä harrastaa ilman kondomia? Onko se turvallista?
Vastaus
Hei
Seksitaudit tarttuvat myös anaaliseksissä. Lisäksi peräaukossa on bakteereja, jotka voivat tarttua.
Siksi anaaliseksissä kannattaa käyttää kondomia. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja bakteereilta.
Anaaliseksissä pitää käyttää myös liukuvoidetta. Liukuvoide ja kondomi suojaavat peräaukon herkkää ihoa.
Peseytyminen on tärkeää ennen ja jälkeen anaaliseksin.
Peniksen voi pestä anaaliseksin jälkeen vedellä ja saippualla.