Herkkä terska
Poikaystävällä on niin tuntoherkkä pippelin pää, että hän hätkähtää, kun kosketan sitä varovasti kielellä.
Onko se normaalia 16-vuotiaalle? Väheneekö terskan tuntoherkkyys myöhemmin?
Vastaus
Hei
On tavallista, että pippelin pää eli terska on tuntoherkkä. Tämä on yleistä etenkin nuorena.
Terskan tuntoherkkyys vähenee yleensä iän myötä.
Myös terskan säännöllinen koskettelu voi helpottaa herkkyyttä. Terska tottuu hiljalleen kosketukseen.
Suuseksissä kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta ja voi auttaa myös tuntoherkkyyteen.
Suosittelen etenemään asian kanssa kaikessa rauhassa.