Hetero ja suuseksi miehen kanssa

Saako heterotkin antaa peniksen imettäväksi toiselle miehelle?

Jos kaveri ostaa kondomeja, annanko hänen vaan ottaa peniksen suuhun? Siinä sitten imee minua.

Saako hetero nauttia imuista, vaikka ei ole homo?

Vastaus

Hei

Kyllä hetero saa antaa peniksen imettäväksi toiselle miehelle, jos molemmat haluavat sitä.

Suuseksiin pitää aina olla molempien suostumus. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa suuseksiin.

Sekstitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.

Jos molemmat haluatte, voit antaa kaverin ottaa peniksesi suuhun ja imeä sitä.

Kyllä heterokin saa nauttia miehen imuista.