Kaverin kanssa koskettelu
Kaverin kanssa kosketeltiin. Koskettelin toisen pippeliä ja otin sen suuhun ja pippeli koveni ja nuolin sitä pippelin päätä.
Itse sain siemensyöksyn, mutta miksi ei kaveri saanut?
Onko tuo turvallista, kun ei tauteja voi olla?
Voidaanko me jatkossa tehdä näin puolin ja toisin?
Vastaus
Hei
Seksissä ei tarvitse aina saada siemensyöksyä. Tärkeintä on, että kaveristasi tuntui hyvältä ja te molemmat nautitte yhteisestä hetkestä.
Seksitaudit voivat tarttua myös suuseksissä. Suuseksi on turvallista ilman kondomia, jos kummallakaan ei varmasti ole seksitauteja. Turvallisempaa on käyttää kondomia.
Kyllä te voitte nauttia yhdessä toisistanne, jos te molemmat niin haluatte.