Kondomin laittaminen suulla
Voiko tyttö laittaa kondomin pippelin päälle pelkästään suulla? Kerrotko miten se onnistuu?
Vastaus
Kyllä kondomin voi laittaa peniksen päälle myös suulla.
Suosittelen kuitenkin laittamaan kondomin peniksen päälle käsin.
Hampaat voivat tehdä kondomiin reiän. Käsin kondomin saa vedettyä varmasti riittävän pitkälle. Lisäksi pitää varmistaa, ettei kondomin päähän ole jäänyt ilmaa. Ilmaa lisää kondomin puhkeamisen riskiä.