Peniksen imettäminen kaverilla

Tekeekö se minusta homoa, jos annan kaverin imeä uudestaan penistä?

Ensimmäinen kerta tuntui hyvältä.

Voinko kotona, olohuoneessa laskea housut alas ja antaa kaverin ottaa minun peniksen suuhun kondomin kanssa?

Onko normaalia tämmöinen kaverien välillä?

Voiko hän esimerkiksi imeä useasti viikossa?

Vastaus

Se ei tee sinusta homoa, että annat kaverin imeä uudestaan penistäsi.

Jokainen ihminen määrittelee itse oman seksuaalisen suuntautumisensa. Voit siis itse määritellä, oletko homo.

Jos te molemmat haluatte, että kaveri imee penistäsi, voitte tehdä niin. Voitte tehdä näin kotonasi. Hyvä että käytätte kondomia.

Sopikaa yhdessä kaverisi kanssa siitä, miten usein teette näin. Suuseksistä voi myös aina kieltäytyä, jos sitä ei teekään mieli tai jos se ei tunnu hyvältä.

Seksiin pitää aina olla molempien suostumus eli lupa.