Peniksen ottaminen suuhun

Olen miehenä ottanut suihin ja koko peniksen suuhun.

Mietin onko ok ottaa suihin se, mistä tulee pissa?

Minusta se tuntuu oudolta. Vaikka tykkään ottaa suihin.

Onko se likaista?

Vastaus

Hei

Ei ole outoa tai likaista ottaa penistä suihin.

Peniksen voi hyvin ottaa suihin, jos molemmat haluvat sitä. Siinä ei ole mitään väärää.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.