Penis välilllä kipeä

Miksi penikseeni sattuu välillä?

Kipu on välillä esimerkiksi kirvelyä, myös virtsatessa välillä sattuu.

Tätä on tullut ilmi ensimmäisten yhdyntöjen jälkeen, joiden aikana käytin kondomia. Seksitautitestit ovat näyttäneet, että olisin puhdas.

Mitä voin tehdä? Voiko urologi auttaa asiassa?

Vastaus

Hei

En valitettavasti osaa sanoa, miksi penikseesi sattuu välillä.

On hyvä ajatus varata aika urologille. Urologi osaa auttaa asiassa.

Tsemppiä!