Pissaleikkien kokeileminen

Kokeiltiin tyttöystävän kanssa pissaleikkejä. Hän istui vessanpöntölle, levitti jalkoja ja pissasi minun kielen päälle. Kieli ei osunut emättimeen.

Onko tässä seksitaudin mahdollisuutta?

Onko normaalia kokeilla parisuhteessa pissaleikkejä? Voiko pissasta saada infektion?

Vastaus

Hei

Infektio tarkoittaa tartuntaa. Seksitaudit eivät tartu virtsasta.

Seksitauti tarttuu vain limakalvolta eli pelkästä pissasta ei voi saada seksitautia.

Kyllä parisuhteessa voi kokeilla pissaleikkejä, jos molemmat haluavat sitä.