Pyllynreiän nuoleminen
Miksi jotkut nuolevat pyllyä? Voiko naista nuolla pyllyreiän sisältä?
Vastaus
Hei
Pyllyn ja peräaukon nuolemista kutsutaan sanalla rimmaus. Rimmaus tarkoittaa peräaukon alueen hyväilyä suulla ja kielellä.
Jotkut ihmiset tykkäävät peräaukon hyväilystä. Jotkut eivät.
Peräaukkoa voi nuolla, jos seksikumppani haluaa sitä. Seksissä ei saa tehdä koskaan mitään sellaista, mitä toinen ei halua.
Jos peräaukkoa nuolee, pitää huolehtia puhtaudesta ja ehkäisystä. Suuseksisuoja suojaa bakteereilta ja seksitaudeilta.
Bakteerit ja seksitaudit tarttuvat peräaukon nuolemisesta
Peräaukon nuoleminen sisältä voi olla vaikeaa, eikä kovin suositeltavaa. Peräaukkoa voi hyväillä sisäpuolelta vaikka sormella tai seksivälineellä.