Pyllyyn tapahtuva yhdyntä

Miten peniksen liikuttelu pyllyssä tapahtuu? Liukkaria pitää varmaan olla hirveästi?

Tuleeko pyllyn sisältä puristusta penikseen vai tuleeko sitä vain pyllyreiän suulta?

Vastaus

Hei

Yhdyntä peräaukkoon onnistuu parhaiten, kun on rentoutunut. Ennen yhdyntää kannattaa ulostaa.

Peppuseksissä kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta ja peräaukon bakteereilta.

Penis pitää laittaa peräaukkoon hitaasti ja varovasti. Penistä voi liikutella edestakaisin. Tässäkin pitää edetä varovasti ja tehdä vain sellaisia asioita, mitkä tuntuvat molemmista hyvältä.

Yhdynnässä peräaukkoon tulee yleensä puristusta koko peniksen alueelle.

Peppuseksissä pitää tosiaan käyttää runsaasti liukuvoidetta. Sitä voi myös lisätä yhdynnän aikana.

Jos yhdyntä sattuu, se pitää lopettaa.

Yhdynnän jälkeen pitää peseytyä hyvin.