Seksin harrastaminen

Olen harrastanut seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa en seurustele. Olenko tehnyt väärin?

Vastaus

Hei

Et ole tehnyt väärin.

Seksiä kannattaa harrastaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee ja johon voi luottaa.

Tärkeintä on, että molemmat haluavat seksiä. Eli seksiin pitää olla molempien suostumus.

Myös ehkäisy on tärkeää. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja raskaudelta.

Lue lisää seksistä: Seksi tuottaa nautintoa