Selibaatti
Mulla on alapäässä joku epäilyttävä virus tai en tiedä mikä. Olen käynyt papakokeessa ja menen Naistenklinikalle.
Kävin ystäväni luona ja harrastettiin seksiä. Mulla oli mukana 3 pakettia kondomeja.
Olen keskustellut erään tutun terveydenhoitajan kanssa, koska vaivaa tämä, että joudunko tämän takia selibaattiin. En halua, koska seksi kuuluu elämääni.
Tuttu terveydenhoitaja suositteli ottamaan ajan seksuaaliterapeutille.
Vastaus
Hei
Hyvä, että olet menossa Naistenklinikalle. Lääkäri selvittää, mikä alapäässäsi on. Kysy lääkäriltä myös selibaatista.
Hyvä, että otit mukaasi ystävän luo kondomeja. Kondomi suojaa raskaudelta ja seksitaudeilta.
Myös seksuaaliterapeutin tapaaminen on hyvä idea.
Tsemppiä!