Sopivan kondomin valinta
Hei
Mikä olisi lyhin kondomimerkki 13 cm pitkälle penikselle?
Vastaus
Hei
Eri merkeillä on erikokoisia kondomeja.
Kondomin oikeaan kokoon vaikuttaa peniksen pituuden lisäksi peniksen paksuus ja muoto.
Sopiva kondomi löytyy parhaiten kokeilemalla.
Sopivankokoinen kondomi
- tuntuu päällä hyvältä
- pysyy paikallaan
- ei rullaudu
- ei purista
- peittää koko peniksen.
Kondomin koko ilmoitetaan paketissa usein englanniksi. Esimerkiksi slim fit tarkoittaa kapeaa. Grande tarkoittaa suurta.
Pakkauksessa kerrotaan yleensä myös kondomin muoto. Jotkut kondomit ovat koko pituudelta saman levyisiä. Toiset kondomit ovat terskan kohdalta leveämpiä. Tällainen kondomi voi pysyä paikallaan paremmin, jos penis levenee kärkeä kohti.