Sperman nieleminen
Onkohan sperma turvallista?
Otin pippeliä suuhun ja siemensyöksyn ja maistoin sitä.
Ei voi tulla tauteja, kun ei ole?
Minunkin pippeliä nuollaan ja kiveksiä myös. Olen lauennut kaverin suuhun myös.
Onko tämä turvallista?
Vastaus
Hei
Suuseksi ja sperman nieleminen on turvallista, jos kummallakaan ei ole seksitauteja.
Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Jos ei ole varma, onko itsellä tai kumppanilla seksitautia, pitää käyttää kondomia.
Lisäksi on tärkeää, että molemmat haluavat suuseksiä. Suuseksiin pitää olla aina suostumus.