Suuseksi

Kaverin kanssa kosketellaan.

Kaveri otti minun pippelin suuhun ja nuoli kiveksiä ja välilihaa. Sain siemensyöksyn kaverin suuhun, joka tuntui hyvältä.

Olen ottanut kaverilta pippelin suuhun ja näin.

Pippeli ei ole juurikaan minkään makuinen. Siemensyöksyn jälkeen ällöttää kaikki. En halua enää ottaa suihin.

Mistäköhän tämä johtuu, että orgasmin jälkeen ällöttää?

Vastaus

Hei

Sinun ei tarvitse ottaa enää suihin, jos et halua.

Jokainen päättää seksiin liittyvistä asioista itse.

Voit tehdä seksin aikana sellaisia asioita, jotka tuntuvat sinusta ja kumppanista hyviltä.

Ehkä sinua ällötti siemennesteen eli sperman maku?

Suuseksin aikana aikana voi käyttää myös kondomia. Silloin siemenneste ei tule suuhun vaan kondomiin.

Kondomi suojaa myös seksitaudeilta. Seksitaudit voivat tarttua myös suuseksissä.