Suuseksi kaverin kanssa

Parhaan kaverin kanssa ollaan. Tykkään nuolla hänen pippeliä ja tykkään tosi paljon ottaa suihin ja kaverin siemensyöksyt suuhun. Kaveri ottaa minulta suihin yhtälailla.

Itse tykkään imeä tosi paljon pippeliä. Muidenkin voisin.

Kaveri taitaa olla eri mieltä.

Tekeekö se homoksi? Onko tämä ookoo?

Vastaus

Hei

Suuseksi kaverisi kanssa on ok, jos te molemmat haluatte sitä ja tykkäätte siitä.

On myös tärkeä sopia yhdessä, voiko teillä olla myös muita seksikumppaneita.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Siksi suuseksissä pitää käyttää suojaa. Kondomi suojaa seksitaudeilta.

Jokainen määrittelee itse oman seksuaalisen suuntautumisensa. Seksi kaverin kanssa ei tee välttämättä homoksi.