Suuseksiin sopiva kondomi
Minkälainen kondomi kannattaa valita ja mikä antaa riittävän suojan peniksen imemiseen?
Vastaus
Hei
Kondomin valintaan vaikuttaa peniksen pituus, paksuus ja muoto.
Sopiva kondomi löytyy parhaiten kokeilemalla.
Sopivankokoinen kondomi
- tuntuu päällä hyvältä
- pysyy paikallaan
- ei rullaudu
- ei purista
- peittää koko peniksen.
Kondomin koko ilmoitetaan paketissa usein englanniksi. Esimerkiksi slim fit tarkoittaa kapeaa. Grande tarkoittaa suurta.
Pakkauksessa kerrotaan usein myös kondomin muoto. Jotkut kondomit ovat koko pituudelta saman levyisiä. Toiset kondomit ovat terskan kohdalta leveämpiä. Tällainen kondomi voi pysyä paikallaan paremmin, jos penis levenee kärkeä kohti.