Tyttö haluaa suuseksiä
Hei
Minulla on tunteita tyttöä kohtaan ja ennen kuin haluan antaa suuseksiä hänelle, niin haluan kertoa tunteistani.
Onko tämä asia ok?
Vastaus
Tämä on erittäin ok!
Jokainen päättää itse, aloittaako suuseksin tai milloin aloittaa suuseksin.
Mitään seksiin liittyvää ei kannata tehdä ennen kuin on itse siihen valmis.
Ketään ei saa painostaa seksiin. Eikä seksin aloittamisessa kannata kiirehtiä.
On hyvä ajatus puhua tunteista ennen yhteisen seksin aloittamista.
Muistattehan myös, että seksitaudit ja bakteerit voivat tarttua suuseksissä. Suuseksisuoja suojaa seksitaudeilta ja bakteereilta.
Suuseksisuoja on liina, joka laitetaan emättimen tai peräaukon päälle ennen suuseksiä.
Suuseksisuojia voi ostaa apteekista ja seksuaaliterveyskaupoista.