Vuorostaan kaverilta suihin
Kaveri on imenyt minun penistä. Voinko kokeilla imeä hänen penistä? Kun toinen on laukeamassa, voinko antaa peniksen olla kunnolla suussa, niin että tunnen siemensyöksyn?
Pitääkö olla homo, että tämmöistä tekee?
Vastaus
Hei
Voit imeä kaverisi penistä, jos molemmat haluatte sitä. Seksiin pitää aina olla molempien suostumus eli lupa.
Ei tarvitse olla homo, että tekee tällaista.
Voit antaa peniksen olla suussasi, kun kaveri laukeaa.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta. Suosittelen siis käyttämään kondomia.