Yhdyntään eteneminen
Poikaystävä hyväili minua niin pitkään, että pikkuhousuni kostuivat läpi. Tunsin itseni noloksi.
Voisinko pyytää häntä kokeilemaan yhdyntää, kun haluaisin sitä?
Vastaus
Hei
Kostumista ei tarvitse hävetä. Kun nainen kiihottuu, hänen emättimensä kostuu. Se kuuluu asiaan.
Voit ehdottaa poikaystävälle yhdynnän kokeilua. Yhdyntää voi kokeilla, kun molemmat ovat siihen valmiita.
Yhdynnässä on tärkeää muistaa ehkäisy. Nainen voi tulla yhdynnässä raskaaksi. Myös seksitaudit tarttuvat yhdynnässä. Kondomi suojaa raskaudelta ja seksitaudeilta.