Ei seiso
Miksi minulla ei seiso erektio?
En voi harrastaa seksiä, kun ei mene naisen pimppiin, kun ei ole kova. Ja yksin kun hieron, niin ei ole kovana silloinkaan. Ja spermaa tulee tosi vähän, vain muutama pisara.
Mistä johtuu tämä?
Olen 27-vuotias jätkä.
Vastaus:
Erektio-ongelmiin voi olla monenlaisia syitä.
Esimerkiksi elämäntavat vaikuttavat erektioon.
Tupakointi, vähäinen liikunta, väsymys ja lääkitys voivat vaikuttaa erektion voimakkuuteen ja kestoon.
Jännitätkö jo etukäteen, että et saa erektiota?
Jännitys ja pelko aiheuttavat usein erektio-ongelmia.
Jatkuvat erektio-ongelmat voivat olla myös merkki esimerkiksi sydän- ja verisuonisairauksista.
Ehdotan, että varaat ajan terveyskeskuksesta lääkärille. Lääkäri selvittää terveydentilasi.
Kotikunnastasi saa myös seksuaalineuvojan palveluita osana terveydenhuoltoa. Voit varata ajan seksuaalineuvojalle ja voitte jutella ongelmistasi.