Ejakulaatio

Miten voi tehdä yksin ejakulaation?

Vastaus

Hei

Ejakulaatiossa miehen tai naisen virtsaputkesta tulee nestettä. Neste ei ole pissaa.

Miehen pippelista tuleva neste on spermaa. Miehen ejakulaatiota kutsutaan siemensyöksyksi.

Naisen pimpistä tulevalle nesteelle ei ole nimitystä.

Ejakulaatio tulee yleensä silloin, kun tuntee seksuaalista mielihyvää.

Voit ejakuloida yksin, kun tyydytät itseäsi.

Mies voi esimerkiksi koskettaa itseään niin, että hän liikuttaa kädellä peniksen esinahkaa edestakaisin. Tämä tuottaa yleensä seksuaalista mielihyvää.

Nainen voi koskettaa itseään esimerkiksi niin, että hän hieroo sormella häpyhuulia ja klitorista. Myös sormen työntäminen

emättimeen voi tuntua hyvältä.

Lue lisää itsetyydytyksestä selkokielellä (seteke.fi)