En saa ostaa kondomeja netistä
Niitä kondomeita, jossa ei ole kumia, ei ole missään kaupassa myynnissä. Edunvalvoja ei anna ostaa niitä netin kautta. Joten sitten olen miehen kanssa ilman kumia irtosuhteessa. On minulla ainakin ehkäisy kierukka, jos saan jonku sukupuoli taudin.
Vastaus
Kierukka ei suojaa sukupuolitaudeilta. Suosittelen, että yrität saada lateksittomia kondomeja. Voit esimerkiksi pyytää kaupasta, että hankkisivat niitä omiin valikoimiinsa. Kaupoissa otetaan mielellään vastaan asiakkaiden toiveita.
Minusta on ehdottoman väärin, että edunvalvojasi ei anna ostaa kondomeja netin kautta. Sinun on otettava asia hänen kanssaan puheeksi. Sinä olet aikuinen ihminen ja sinulla on oikeus käyttää omat rahasi niin kuin sinä itse haluat. Sinulla on oikeus sukupuolielämään ja on tärkeää, että harrastat suojattua seksiä.