Ensimmäinen seksi
Miten voi saada naisen sänkyyn?
Vastaus:
Tarkoitatko seksiä naisen kanssa? Naisen pitää haluta seksiä kanssasi. Seksin haluamiseen vaikuttaa moni asia.
Ensinnäkin naisen pitää tuntea olonsa turvalliseksi kanssasi. Seksiin ei saa painostaa tai pakottaa. Se on aina vapaaehtoista.
Yleensä naisen pitää saada aikaa tutustua sinuun, jotta hän voi haluta olla kanssasi. Voit lisätä haluttavuuttasi huolehtimalla itsestäsi esimerkiksi hygieniastasi huolellisesti.
Yleensä nainen/kumppani haluaa kokea, että olet kiinnostunut hänestä muutenkin kuin vain seksin vuoksi. Nainen haluaa kokea, että juuri hän on sinulle tärkeä.
Hyvään seksiin kuuluu paljon muutakin kuin ”naisen saaminen sänkyyn” eli yhdyntä. Yhdyntä on vain pieni osa seksiä. Kunnon lämmittely on kummallekin tärkeää. Varaa siihen aikaa. Esimerkiksi ensin yhteistä mukavaa tekemistä, vaikka elokuva tai ruuan laittoa. Älä unohda kauniita sanoja ja helliä kosketuksia. Jos nainen vastaa näihin, voit kokeilla pusuja ja pientä kiusoittelua.
Hyvää seksi on aina yhteistyön tulos. Kumpikin antaa toiselle kokemuksia ja nautintoa. Jos keskityt pelkkään yhdyntään, seksi voi tuntua kurjalta. Yhteinen leikkiminen, hellyys ja lähellä olo tekevät seksistä rentoa ja kummallekin kivaa.