Erektio ja laukeaminen
Voiko naisella olla erektio? Millä tavalla nainen laukeaa?
Vastaus
Hei
Naisella ei ole penistä, joka voi nousta erektioon. Naisella on klitoris, joka turpoaa, kun nainen kiihottuu. Tätä klitoriksen turpoamista voi kutsua naisen erektioksi.
Nainen voi saada seksissä orgasmin. Orgasmi on voimakas hyvänolontunne. Seksi voi olla hyvää myös ilman orgasmia.
Nainen voi joskus myös ejakuloida eli erittää nestettä virtsaputkesta. Kaikki naiset eivät kuitenkaan ejakuloi.