Erilaisuus
Sanoit joskus, että jos on erilainen. Etkö sä tajua, että kaikki on erilaisia. Onhan nyt kaksi vammatonta ihmistä nekin erilaisia.
Vastaus:
Juuri näin, olemme kaikki keskenämme erilaisia. Ei ole kahta samanlaista ihmistä.
Sanoit joskus, että jos on erilainen. Etkö sä tajua, että kaikki on erilaisia. Onhan nyt kaksi vammatonta ihmistä nekin erilaisia.
Vastaus:
Juuri näin, olemme kaikki keskenämme erilaisia. Ei ole kahta samanlaista ihmistä.