Olet tässä:
 

Erotiikkaelokuvat ja yhdyntä

Moikka

Pystyykö netin kautta katsomaan semmosta erotiikkaelokuvaa kuin Champion love hurts, joka on tehty 2009?

Ja mitä niitä on niitä paikkoja, jos se löytyy tuolta Movies-kautta? Ja mikä on paras paikka niin kuin katsoa seksielokuvia?

Ja toinen asia on, että tarviiko ensimmäisessä yhdynnässä käyttää kondomia?

Ja mikä se on naisella se reiän nimi, mihin kuuluu laittaa muna, sitten, kun se oikea kumppani löytyy.

Vastaus

Hei

Valitettavasti en löytänyt vastausta tuohon kysymääsi elokuvaan, että mistä sen voisi katsoa.

Eroottisia elokuvia voi ostaa esimerkiksi DVD:llä vaikkapa seksivälinemyymälöistä ja niiden nettikaupoista.

Myös netissä voi katsoa seksivideoita erilaisilta sivustoilla. Valitettavasti en voi suositella mitään sivustoa nimellä.

Myös ensimmäisessä yhdynnässä pitää käyttää kondomia. Se ehkäisee seksitautien tarttumista sekä raskaaksi tulemista.

Yhdynnässä penis työnnetään yleensä naisen emättimeen. Peniksen voi työntää myös peräaukkoon, jos molemmat sitä haluavat. Peniksen työntäminen peräaukkoon vaatii kuitenkin harjoittelua. Siinä pitää käyttää paljon liukuvoidetta ja edetä hitaasti ja varovasti.